Pe zona de business brandingul personal are un rol foarte important în dezvoltarea și promovarea afacerilor de care ne ocupăm, în special dacă acestea sunt în sectorul serviciilor, însă nu numai.
Brandingul personal este despre noi, despre latura noastră profesională și despre acțiunile noastre în domeniile în care activăm. Când vorbim despre munca noastră, despre cum o desfășuram și despre ceea ce realizăm, fie ca o facem prin intermediul platformelor de social media, fie ca scriem articole pe blog, fie că răspundem la întrebări în interviuri, cuvintele noastre devin și mai puternice atunci când sunt însoțite de imagini.
Așa ajungem să ne planificăm o sesiune foto de branding personal. Aceasta se poate desfășura oriunde va doriți și simțiți să vă exprimați prin imagini, însă în acest articol vă prezint o sesiune foto realizată in studio.
Ce recomand de fiecare dată pentru realizarea unei astfel de ședințe foto?
Recomand să vă stabiliți obiectivele de comunicare pentru următoarea perioadă (6 luni, 1 an) astfel încât eu să pot surprinde în timpul sesiunii foto acele cadre pe care să le folosiți în atingerea acestor obiective.
Ședința foto se desfășoară în urma discuțiilor pe care le avem cu privire la strategia voastră de branding personal în care voi îmi împărtășiți povestea voastră profesională iar eu vă împărtășesc din experiențele mele fotografice de business care au la bază viziunea mea artistică îmbinată cu cea de marketing.
Pentru ziua în care va avea loc sesiunea foto, voi vă pregătiți ținutele, iar eu pregătesc studioul, alegem culorile fundalurilor și facem împreună călătoria voastră în imagini, din care, la final vă veți selecta fotografiile pe care eu vi le voi edita și transmite ulterior.
O astfel de călătorie este redată în imaginile de mai jos, imagini ce au ca scop comunicarea vizuală în social media, în cadrul unui website, pe blogul personal, și/ sau în articole și interviuri.
#BrandingPersonal
#BusinessPhotoSession